Neopian River
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Neopian River

Deze forum gaat over Neopets, dat is een website dat inmiddels al wereldberoemd is. Iedereen mag zich aanmelden bij dit forum. Je hoeft er niet persee over Neopets te praten, kijk maar eens in het offtopic gedeelte. Veel plezier en succes!
 
IndexPortaleZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Subeta & Zetapets & Marapets

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Tylor
Admin
Admin
Tylor


Man
Aantal berichten : 154
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nijmegen
Registration date : 20-03-07

Subeta & Zetapets & Marapets Empty
BerichtOnderwerp: Subeta & Zetapets & Marapets   Subeta & Zetapets & Marapets Icon_minitimeza maa 24, 2007 2:54 am

Voor de mensen die niet weten wat Subeta of Zetapets is. Maak ik een uitzondering hiervoor en plaats ik de link.

www.subeta.org
www.zetapets.com
www.marapets.com

Wie kent deze website's en wie heeft er ook een acount? Ikwel, maar ik doe geen Zetapets meer, dat is wel duidelijk Wink.


Laatst aangepast door op di maa 27, 2007 8:35 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://neopianriver.actieforum.com
Lola
Meepit
Meepit
Lola


Vrouw
Aantal berichten : 53
Leeftijd : 28
Registration date : 20-03-07

Subeta & Zetapets & Marapets Empty
BerichtOnderwerp: Re: Subeta & Zetapets & Marapets   Subeta & Zetapets & Marapets Icon_minitimema maa 26, 2007 9:17 am

Subeta is wel leuk! maar zeta.. 0.0 Kan het nog slechter? Starend
Terug naar boven Ga naar beneden
Cattie
Mootix
Mootix
Cattie


Vrouw
Aantal berichten : 25
Leeftijd : 31
Registration date : 25-03-07

Subeta & Zetapets & Marapets Empty
BerichtOnderwerp: Re: Subeta & Zetapets & Marapets   Subeta & Zetapets & Marapets Icon_minitimema maa 26, 2007 11:02 am

Ik vind het maar poep.
Neopets blijft het orgineelst en het beste vind ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tylor
Admin
Admin
Tylor


Man
Aantal berichten : 154
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nijmegen
Registration date : 20-03-07

Subeta & Zetapets & Marapets Empty
BerichtOnderwerp: Re: Subeta & Zetapets & Marapets   Subeta & Zetapets & Marapets Icon_minitimema maa 26, 2007 11:05 am

Vind ik nou ook Shell Niet zo slim, niet?. Eigelijk is alles zo'n beetje van top tot teen nageaapt Starend, bijv. kan je zo ook verven en dan net die geheime avatars.

Edit; Ik heb dit topic verplaats naar het forum gedeelte 'online spellen' en ik heb toen meteen Marapets toegevoegd aan de lijst.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://neopianriver.actieforum.com
Candy
Mootix
Mootix
Candy


Vrouw
Aantal berichten : 11
Leeftijd : 41
Registration date : 24-03-07

Subeta & Zetapets & Marapets Empty
BerichtOnderwerp: Re: Subeta & Zetapets & Marapets   Subeta & Zetapets & Marapets Icon_minitimewo maa 28, 2007 1:25 pm

Cattie schreef:
Ik vind het maar poep.
Neopets blijft het orgineelst en het beste vind ik.

Helemaal mee eens Smile
Als je eenmaal Neopets speelt zijn die andere petsites eigenlijk maar niks
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dutch-neopians.com
Tylor
Admin
Admin
Tylor


Man
Aantal berichten : 154
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nijmegen
Registration date : 20-03-07

Subeta & Zetapets & Marapets Empty
BerichtOnderwerp: Re: Subeta & Zetapets & Marapets   Subeta & Zetapets & Marapets Icon_minitimedo maa 29, 2007 10:34 am

Op een gegevenmoment tóen ik Neopets een beetje zat vond worden en het naar mijn mening kinderachtig vond, heb ik voor een lange tijd Subeta gespeelt. Ik vind het wel weer leuk dat ze bijvoorbeeld het spelletje 'random' hebben, waarbij je gewoon sP kan verdienen in één keer. Wat ze wel hebben is wat ik net al zij, de sP (subeta point's) echt zo nageaapt. Ook de labstraal en de werelden lijken téveel op Neopets. Gelukkig speel ik nu weer Neopets, maar ik moet eerlijk zijn en Subeta nog wel redelijk vinden Wink.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://neopianriver.actieforum.com
Moonkiss
Mootix
Mootix
Moonkiss


Vrouw
Aantal berichten : 15
Leeftijd : 29
Registration date : 22-04-07

Subeta & Zetapets & Marapets Empty
BerichtOnderwerp: Re: Subeta & Zetapets & Marapets   Subeta & Zetapets & Marapets Icon_minitimedi jun 19, 2007 9:38 am

Ik ken de sites niet, maar ik heb wel even gekeken. En Subeta ziet er nog het proffesioneelst uit. Ik vind vooral de kleren heel mooi. Maar de rest is heel nageaapt. En dat is eigenlijk wel heel erg jammer want anders waren ze misschien wel verder gekomen. En de andere twee, die kunnen er maar beter gelijk mee stoppen. Dat is echt niets. Sorry hoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.neoplace.nl.tt
Gesponsorde inhoud





Subeta & Zetapets & Marapets Empty
BerichtOnderwerp: Re: Subeta & Zetapets & Marapets   Subeta & Zetapets & Marapets Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Subeta & Zetapets & Marapets
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Neopian River :: De praatpaal :: Spellen forum. :: Online spellen.-
Ga naar: