Neopian River
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Neopian River

Deze forum gaat over Neopets, dat is een website dat inmiddels al wereldberoemd is. Iedereen mag zich aanmelden bij dit forum. Je hoeft er niet persee over Neopets te praten, kijk maar eens in het offtopic gedeelte. Veel plezier en succes!
 
IndexPortaleZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Regels van dit forum.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Tylor
Admin
Admin
Tylor


Man
Aantal berichten : 154
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nijmegen
Registration date : 20-03-07

Regels van dit forum. Empty
BerichtOnderwerp: Regels van dit forum.   Regels van dit forum. Icon_minitimezo maa 25, 2007 3:35 am

Dit forum gedeelte heeft regels! Mischien niet zo'n strenge regels maar toch.

1. Plaats geen fantasie verhalen bijv. 'Ik ben zo dol op mijn pet! Ik zou zo graag met hem naar het park willen gaan! Ik zei toen Hee mijn pet!' dit is verboden. Plaats realistische dingen, bijvoorbeeld dat je een avatar hebt gehaald of dat je bent gaan weze vissen in Maraqua.
2. Elk lid die wilt bloggen MOET een topic voor zichzelf aanmaken, hij of zei mag niet zomaar bij iemand anders bloggen.
3. Als je niet weet wat bloggen zijn moet je eens rondkijken.
4. Ieder heeft z'n eigen blog. Je mag hierbij dubbelposten! Maar geen spam anders word je topic gesloten. Het is niet de bedoeling dat je elke dag een nieuwe TOPIC aanmoet maken. Jou blog hoort in JOU topic.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://neopianriver.actieforum.com
 
Regels van dit forum.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Forum regels.
» De forum rangen.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Neopian River :: Neopets :: Blog's.-
Ga naar: