Neopian River
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Neopian River

Deze forum gaat over Neopets, dat is een website dat inmiddels al wereldberoemd is. Iedereen mag zich aanmelden bij dit forum. Je hoeft er niet persee over Neopets te praten, kijk maar eens in het offtopic gedeelte. Veel plezier en succes!
 
IndexPortaleZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Een Draik krijgen.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Tylor
Admin
Admin
Tylor


Man
Aantal berichten : 154
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nijmegen
Registration date : 20-03-07

Een Draik krijgen. Empty
BerichtOnderwerp: Een Draik krijgen.   Een Draik krijgen. Icon_minitimewo maa 28, 2007 5:32 am

Draiks zijn moeilijk te krijgen. Hoezo? Omdat je Draiks niet gewoon kan aanmaken bij neopets. Hiervoor moet je items kopen, maar die zijn niet zo goedkoop hoor. Dit is omgeveer hetzelfde als bij Krawk. Hieronder vindt je informatie hoe je een Draik krijgt.

Een Draik krijgen. Draik_egg_redEen Draik krijgen. Draik_egg_blueEen Draik krijgen. Draik_egg_yellowEen Draik krijgen. Draik_egg_greenEen Draik krijgen. Draik_egg_darigan

Draiks kan je krijgen via Draik eieren. Hierboven vindt je ze, in allemaal kleuren. Als je bervoorbeeld een roden neemt, krijg je ook een roden Draik. Precies hetzelfde als bij de andere kleuren. Maar let op, de laatste Draik ei is een Darigan egg. Dan zou je Draik, darigan moeten worden! Als je een Draik egg hebt, moet je nog maar 1 ding doen, en dat is naar de Draik nest gaan, dat light in Meridell. De tempratuur is precies goed, om een Draik egg open te maken. En klaar is kees, je hebt een Draik!

Maar niet alleen zo, kun je Draiks krijgen. Je hebt natuurlijk ook morphing potions of transmogrification potions, waarmee je een Draik kan krijgen. Maar helaas, daarvoor zou je wel even door voor moeten sparen, want dezen zijn duur!


Een Draik krijgen. Pot_draik_babyEen Draik krijgen. Pot_draik_mutantEen Draik krijgen. Pot_draik_yellowEen Draik krijgen. Pot_draik_starryEen Draik krijgen. Pot_draik_orange
Terug naar boven Ga naar beneden
https://neopianriver.actieforum.com
Moonkiss
Mootix
Mootix
Moonkiss


Vrouw
Aantal berichten : 15
Leeftijd : 29
Registration date : 22-04-07

Een Draik krijgen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een Draik krijgen.   Een Draik krijgen. Icon_minitimedi jun 19, 2007 9:24 am

Ik ben helemaal fan van de draik, maar ik heb het geld er niet voor! Het is me gewoon te duur. Dus dan wacht ik maar op een "Er is iets gebeurd".... Grappig!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.neoplace.nl.tt
 
Een Draik krijgen.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Neopian River :: Neopets :: Guides.-
Ga naar: