Neopian River
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Neopian River

Deze forum gaat over Neopets, dat is een website dat inmiddels al wereldberoemd is. Iedereen mag zich aanmelden bij dit forum. Je hoeft er niet persee over Neopets te praten, kijk maar eens in het offtopic gedeelte. Veel plezier en succes!
 
IndexPortaleZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Behoorlijk wat nieuw nieuws.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Tylor
Admin
Admin
Tylor


Man
Aantal berichten : 154
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nijmegen
Registration date : 20-03-07

Behoorlijk wat nieuw nieuws. Empty
BerichtOnderwerp: Behoorlijk wat nieuw nieuws.   Behoorlijk wat nieuw nieuws. Icon_minitimezo apr 01, 2007 10:54 am

Aangezien ik vannochtend wat gepost had over 1 April. Het spijt me, maar nu moet ik nog wat nieuws posten, dit heeft iniedergeval niet met het 1 April temaken, maar een nieuw spel & meer, lees gauw verder.

Behoorlijk wat nieuw nieuws. Shoyru_day_2007

Morgen (2 April!) is het Shoyru dag, hierboven zie je de frontpage. Ook zijn er nieuwere items hieraan toegoevoegd.

Behoorlijk wat nieuw nieuws. Can_shoyru_whitechocBehoorlijk wat nieuw nieuws. Can_shoyru_orangechocBehoorlijk wat nieuw nieuws. Can_shoyru_milkchoc

Behoorlijk wat nieuw nieuws. Fur_shoyru_beanbagBehoorlijk wat nieuw nieuws. Fur_shoyru_rug

Dit is nog niet alles hoor. Er is ook nog eens een nieuw neospel aan de lijst toegevoegd die voor Neo Premium members al de beta versie te testen is.

Behoorlijk wat nieuw nieuws. Ctp_818

Hiervoor vallen trouwens ook nog eens trophie's voor de winnen.

Behoorlijk wat nieuw nieuws. 818_1Behoorlijk wat nieuw nieuws. 818_2Behoorlijk wat nieuw nieuws. 818_3

Nou is dit nog niet alles. Ook is het spel 'Robo Reding' in Nederland te spelen, over dit spel heb ik dagen geleden wat over gepost in het nieuws. Sorry voor de al te lange update.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://neopianriver.actieforum.com
 
Behoorlijk wat nieuw nieuws.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Neopian River :: Algemeen :: Neopet's updates.-
Ga naar: